שולחן עגול ומתקפל

אם אתם מחפשים אחר שולחן מתקפל, תגלו מהר מאוד כי שולחנות מתקפלים מגיעים במגוון רחב של סוגים, עיצובים, גדלים, חומרים וגם צורות..
אז אם אתם פחות מתחברים לשולחנות המתקפלים ה"קלאסיים" ומחפשים משהו ייחודי יותר – שולחן מתקפל עגול יכול להיות זה שיספק את המענה המושלם לדרישות שלכם.

שולחן מתקפל עגול הוא שולחן נח לישיבה, אשר ניתן לניוד ממקום למקום בצורה קלה ונוחה.

צורתו העגולה מאפשרת לכל המסבים אליו לראות אחד את השני בזמן הארוחה.

השולחן בנוי מפלטה ורגליים הניתנות להפרדה במידת הצורך. רגלי השולחן עשויות מברזל מגולוון והפלטה עשויה מסנדוויץ' איכותי מעץ לבנה.

שולחן מתקפל עגול של גושן מתאים למגוון רחב של שימושים ובעיקר באירועים שונים, ארוחות חג, מסעדות, חצרות וגינות ועוד..

כמו כל הרהיטים של גושן, גם שולחן זה, תוכנן לפרטי פרטים, הוא עשוי מחומרי הגלם המובחרים ביותר ומעוצב בצורה יפה ואסתטית מה שמאפשר לו להשתלב בצורה הרמונית בכל חלל בו תבחרו להציב אותו.

סנדוויץ' הלבנה נחשב לסנדוויץ' האיכותי ביותר הקיים בשוק. הוא משמש בין השאר לייצור ארונות לחדרים רטובים (חדרי אמבטיה). כאשר רוצים להשתמש בחומר איכותי ועמיד לאורך זמן גם בתנאי רטיבות ולא מתפרק משתמשים בסנדוויץ' לבנה.

שולחן מתקפל זה הינו שולחן איכותי ויפה במיוחד אשר יאפשר לכם ליהנות ממנו במשך שנים רבות וארוכות.

שולחן מתקפל עגול, מידות על פי דרישה

קבל הצעת מחיר לשולחן מתקפל עגול

מה הלקוחות חושבים על השולחן העגול שלנו

5/5
הזמנו כבר מספר רב של פעמים שולחנות עגולים לארועים שאנחנו עורכים, השולחנות הם בעלי רגליים מתפרקות, כך שכך להפריד בין השולחן לרגליים ואצלנו זה חובה, הארועים לעיתים מתרחשים בשטח כך שצריך לנייד את השולחנות, מעבר לזה המוצר מצוין, ואנחנו מרוצים
אלי
מנהל בחברת ארועים
5/5
רציתי משהו לחצר שיאפשר לשבת במעגל עם עוד אנשים, השולחן העגול ענה על הצרכים שלי, הוא גם מתקפל כך שזה בונוס עבורי, ואני מנייד אותו לעיתים והוא משמש אותי גם שאני יוצא לפיקניק ועל האש בטיולים
רונן
אליכין
5/5
השולחנות העגולים של גושן הם מצוינים ולראיה אנחנו איתם כבר יותר מ-שלוש שנים והם משרתים אותנו בעת הצורך, תודה לכם גושן.
זאב
בית כנסת ירושלים
דילוג לתוכן