שולחן מתקפל עם רגלי איקס נשלפות

אנשים אשר מעוניינים לארח נתקלים פעמים רבות בבעיה: אין מספיק מקום – השולחן הקיים בסלון או בפינת האוכל אינו מספיק גדול כדי להכיל את מספר הסועדים המתוכנן.

גם אם מוצאים פתרון ומצרפים שולחנות אחרים שיש בבית, הרוחב והגובה של השולחנות אינו מתאים ברוב המקרים לשולחן הקיים, מה שיוצר תוצאה לא אסטטית ולא נוחה ואף אחד לא מרגיש נוח לארח בצורה שכזאת.

אבל אין סיבה להילחץ או להתייאש, כי בגושן ניתן להזמין שולחנות לפי מידה וליהנות מפתרון איכותי לבעיה.

השוק מציע מגוון רחב של פתרונות בדמותם של שולחנות מתקפלים מסוגים שונים, אבל איכות החומרים, הפלסטיקה, היציבות של השולחן ופרמטרים נוספים רחוקים מלענות על הדרישות של אנשים רבים.

אצלנו בגושן הפתרון שאנחנו נותנים איכותי ואטרקטיבי גם מבחינת המחיר וגם מבחינת האיכות.

לקוחות שהזמינו אצלנו שולחנות אשר מתאימים במידותיהם לשולחן הקיים יצאו מסופקים ומרוצים – מכיוון שהשולחן שקנו 'סגר להם פינה'

הם הגיעו לפתרון של בעיה מתמשכת במחיר משתלם וללא תפיסת מקום אחסון רב וקיבלו מוצר איכותי אשר מותאם במידותיו לשולחן שיש להם בבית.

השולחנות שאנחנו מספקים נרכשו כבר ע"י מגוון לקוחות: מפעלים, אולמות אירועים, בתי כנסת, בתי ספר, מתנ"סים, לקוחות פרטיים כמובן ועוד.. 

כולם חיפשו שולחן מתקפל אשר יהווה פתרון לאירוח, לחגים ולכיבוד, שולחן שבקלות ניתן לאחסן אותו – וכולם גם זכו לפתרון הולם ואיכותי בדמותם של שולחנות מתקפלים אשר ענו על כל הדרישות והבקשות שלהם.

קצת פרטים טכניים על שולחנות מתקפלים מבית גושן:
פלטת השולחן בנויה מסנדוויץ' איכותי המכוסה בפורמייקה משני הצדדים.
השוליים של הפלטה מלוטשים ומעוגלים. בתחתית הפלטה ישנם בסיסים אשר קובעים את מקום הרגליים. לשולחן באורך 1.80 מ' ומעלה אנחנו מוסיפים זווית חיזוק ממתכת בתחתית הפלטה.

רגלי השולחן הן מודולריות ויכולות להתנתק מהשולחן בעת האחסון

שולחן מתקפל
שולחנות מתקפלים ב-ח' כתוספת לשולחן קיים

שולחנות מתקפלים כתוספת בצורת ח, הגובה אחיד יוצר מבנה מושלם

שולחן עם רגליים נשלפות, אורך על פי דרישת הלקוח

קבל הצעת מחיר לשולחן עם רגלי איקס נשלפות

מה הלקוחות חושבים על השולחן המתקפל שלנו

5/5
חיפשתי פתרון לארח את המשפחה בחגים, הפתרון שגושן הציעו היה מצוין, הזמנתי שולחן בדיוק על פי הגובה של השולחן אצלי בבית, כך שבחגים אנחנו מחברים את השולחנות ויוצרים שולחן ארוך שכולם מסבים בו והוא פתרון מצוין, תודה!
מיכל
רמת אפעל
5/5
השולחן מתקפל שלכם פתר לי בעיה רכשתי שני שולחנות וכעת אני יכול לחבר אותם ביחד והם משמשים כשולחן אחד גדול, הם כמובן ניידים כך שאפשר להזיז אותם כל פעם למקום אחר, מודה לכם על השרות
רועי
פתח תקווה
5/5
הזמנו מספר גדול של שולחנות לבית הכנסת, מדובר בשולחנות מצוינים שמשמשים אותנו בשוטף בארועים שונים, יופי של מוצר ויופי של עבודה, בנוסף ההזמנה היתה מהירה והגיע גם עם הובלה כמו שהזמנו, מודים לכם.
משה
בית כנסת מרכז
5/5
השכרנו מספר שולחנות מתקפלים לארוע גדול שערכנו, השולחנות הגיעו בזמן בדיוק בגודל שביקשנו, תודה רבה לכם.
ליאת
מחלקת הפקה
5/5
כל שנה בחגים היתה בעיה של מקום, לפני מספר שנים גילינו את השרות שלכם, מאז כל שנה אנחנו מזמינים לחגים שולחנות ממכם, פתרון מצוין, שולחנות נהדרים
סימה
הרצליה
5/5
מה שאהבתי בשולחן המתקפל שלכם זה שהוא מגיע בדיוק במידה שהייתי צריך, לא מצאתי שום פתרון אחר וטוב שכך, האופציה היתה ללכת לנגר וזה משהו שלא ממש רציתי את השירות שלכם גיליתי במקרה באינטרנט והזמנתי שולחן בדיוק בגובה ובאורך שהייתי צריך, עכשיו אני רוצה להזמין אחד בשביל הים, תודה רבה לרחל
גדעון
פולג
דילוג לתוכן