שולחן פיקניק לילדים, דגם אלה

Previous
Next

שולחן קטן לילדים, 90X45 או 120X45

גם לילדים מגיע שולחן משלהם, בו הם יוכלו לאכול, לשחק ולהשתעשע בחברת הילדים של החברים או בני המשפחה בחברתם אתם יוצאים לפיקניק או אותם אתם מארחים.

שולחן פיקניק דגם אלה משתלב בצורה הרמונית בחללים רבים ובין היתר – בגינות, בחצרות, בגגות ואפילו בחללי המגורים השונים.

שולחן פיקניק אלה קטן, מבית גושן הוא שולחן יפה ואיכותי במיוחד. גודלו הוא: 90X45 או 120X45 השולחן עשוי מעץ אורן מעובד אשר עבר תהליך אימפרגנציה, שהינו תהליך ייחודי של חיטוי בלחץ הנועד לסייע לשמירתו מפגעי מזג האוויר וממזיקים.

כל הרהיטים בכלל ושולחנות הפיקניק בפרט אשר מיוצרים בגושן עוברים הליך של טיפול מיוחד אשר מקנה להם בסופו של התהליך את הצורה, המבנה הנוחות ותג האיכות שלנו.

השולחן בנוי בטכניקה של התקנה סמויה, כלומר: הברגים אינם נראים לעין, אין חורים ושקעים בפלטה, דבר אשר מונע לכלוך ומוסיף אסתטיקה למוצר.

השולחן המותאם במיוחד לילדים בגובה, באורך וברוחב ומספק פתרון מעולה לפעילויות שונות של הילדים כגון משחקים וציור, ויוצר פינה פרטית בה הילדים יכולים לאכול בשולחן משלהם ולצפות באבא ואמא ובחברים שיושבים בשולחן הגדול.

קבל הצעת מחיר לשולחן פיקניק לילדים

מה הלקוחות חושבים על שולחן פיקניק לילדים

5/5
שהבן הקטן שלי רצה לארח חברים, רכשנו עבורו את השולחן, פשוט יופי של דבר לראות אותו ואת החברים הקטנים שלו משחקים בשולחן, אמן שלא יגדלו, ותודה על המוצר המדהים הזה.
נועה שבתאי
טבריה
5/5
הזאטוטים הקטנים חיפשו מקום לשחק, בנינו להם חדר ובמרכזו הנחנו את השולחן פיקניק הקטן שלכם, מאז השולחן הוא האטרקציה, מסיעים עליו מכוניות, מציירים עליו, משחקים איתו, ממש אי אפשר בלעדיו
רווית
נס ציונה
5/5
איזה יופי של מוצר, אחרי שקנינו את השולחן הגדול, הילד הקטן רצה גם, עכשיו הוא רץ לשולחן בכל רגע פנוי, מצייר ועושה שיעורים עליו, ממש פינת משחקים, יופי של דבר
בני
קרית שמונה
5/5
בעלי מצא את השולחן באינטרנט, הזמנו והפלא ופלא, כל יום הקטנים שלי משחקים בשולחן אוכלים בו, ממש תענוג אמיתי
מלי
כפר יונה
5/5
רחל עזרה לנו להתאים את השולחן, ענתה על כל השאלות, היה ממש תענוג להזמין את השולחן יותר מזה שהילדים משחקים עליו, ממש אושר
רן
כפר וורדים
5/5
שולחן יפה, ונח לילדים לא המוצר הראשון שאני קונה אצלכם, אבל אני יודעת שיש למוצר אבא ואמא, הילדים מתים עליו וגם אני האמת 🙂
רינת
הרצליה
דילוג לתוכן