שולחן פיקניק לפינת אוכל

פינת אוכל מהווה חלל חשוב בכל בית. בכדי שאותו החלל יענה בצורה הטובה ביותר על מטרותיו, קיימת חשיבות גבוהה להשקיע בבחירת שולחן פינת אוכל.

כחלק מכך, רוב האנשים לא יסתפקו בבחירת שולחן פינת אוכל פשוט ורגיל ויעדיפו להשקיע ולבחור בשולחן מעוצב ואיכותי, אשר ישתלב בצורה הרמונית עם עיצוב החלל וישרת אותם שנים רבות.

שולחן פיקניק נזירים עושה תפקיד נפלא כשולחן פינת אוכל – עיצובו הייחודי, האיכות הגבוהה והתכונות הפונקציונאליות השונות שלו גרמו לכך שיותר ויותר אנשים מגלים בשנים האחרונות את ייחודיותו ואת יתרונותיו הרבים.

רגלי הנזירים של השולחן, בשילוב חלקיו האחרים, יוצרים צורה מושלמת כך שבכוחו של שולחן הנזירים לשדרג את פינת האוכל ולהפכה למקום שכיף לארח בו.

שולחן נזירים לפינת אוכל מתאים עבור כל מי שרוצה להפוך את החלל לפינה חמימה, נעימה וייחודית.השולחן מגיע במידות לפי הזמנה ויכול להתאים לדרישות המקום מבחינת האורך והרוחב. הגובה הוא 72-74 ס"מ. ניתן להזמין שולחן צבוע או משומן. ניתן להזמין שולחן נזירים העשוי מעץ אורן או מעץ אלון.

שולחן פיקניק דגם נזירים לפינת אוכל, מידות על פי הזמנה

קבל הצעת מחיר לשולחן פינת אוכל

מה הלקוחות חושבים על שולחן נזירים בפינת אוכל שלנו

5/5
נהדר, מעניין נח, כיפי, שירות טוב ומוצר מצוין, מאוד שמחה שבחרתי בשולחן הזה ובכם
אסתי
חניאל
5/5
יש הרבה מוצרים בחוץ אבל כמו שלכם אין, אני מצדיעה לכם, יופי של שולחן וכל המשפחה נהנית ממנו כל פעם שאננחנו יושבים עליו.
רונית
נתניה
5/5
אלגנטי ויפה, אהבה ממבט ראשון, אין למה להשוות אותו, אין היום שום דבר בשוק שדומה לזה ברמת מחירים שלכם, תודה איוון
איוון
רמת אפעל
5/5
אני ממליצה מכל הלב, הכנסנו את שולחן הפיקניק נזירים לפינת האוכל בבית, אין מילים לתאר את השולחן הזה, השולחן הפך לאטרקציה, גושני, חזק ואלגנטי, מומלץ מכל הלב.נהדר, מעניין נח, כיפי, שירות טוב ומוצר מצוין, מאוד שמחה שבחרתי בשולחן הזה ובכם​​
לילך
בית הלוי
5/5
השולחן הכי יפה בשוק נקודה, לא מצאנו שום דבר שמתקרב אליו, מחיר שווה, המוצר נעשה בעבודת יד, כמו פעם, לא תעשייתי, הכנסת עץ בעץ, ממש מדהים, אני כל כך שמחה שקניתי, ותודה לך רחל על השרות העצות ותשומת הלב לפרטים הקטנים.
עדי
בית יצחק
5/5
אין באמת תחליף לשולחן הזה ,הוא מקסים בנוי נכון ומדויק, עבדתי בעץ קצת בחיים שלי.. אז אני יודע כמה זמן לוקח לייצר דבר כזה, זה לא פשוט, אבל התוצאה מדהימה
יוחנן
ראשון לציון
דילוג לתוכן