שולחן פיקניק ענק עם גגון

כשאנו יוצאים לפיקניק או אפילו יושבים לאכול בגינה או בגג, אנו חשופים לפגעי מזג האוויר השונים – לשמש היוקדת בקיץ ולגשמים ולרוחות של הסתיו והחורף.
שולחן פיקניק עם הצללה מאפשר ליהנות מארוחה טובה בשטח פתוח מבלי שמזג האוויר יהווה כגורם מפריע.

שולחן פיקניק דגם אריאל, מתאים גם למקומות פרטיים וגם למקומות ציבוריים ובין היתר – וילות, חצרות פרטיים, גינות, מרפסות, מבני תעשייה, מפעלים ועוד..

כולם יכולים ליהנות משלל יתרונותיו של השולחן האיכותי והמעוצב.השולחן בנוי בצורה מקצועית, הברגים אינם נראים על פני השולחן וחלקיו השונים, דבר המקנה לו מראה נקי ואסתטי במיוחד.

השולחן עשוי מעץ אורן מעובד אשר עבר תהליך אימפרגנציה, שהינו תהליך של חיטוי בלחץ לשמירתו מפגעי מזג האוויר וממזיקים שונים.אז אם אתם תרים אחר שולחן פיקניק איכותי, פונקציונאלי ומעוצב אשר ישמש אתכם למגוון רחב של מטרות – שולחן פיקניק דגם אריאל יכול בהחלט לענות על כל הדרישות שלכם ולאפשר לכם ליהנות ממנו במשך שנים ארוכות.

5

שולחן פיקניק ענק, מידות לפי הצרכים שלך

קבל הצעת מחיר לשולחן פיקניק ענק

מה הלקוחות חושבים על שולחן הפיקניק הענק שלנו

5/5
ההחלטה היתה פשוטה, קודם כל היה ברור שהשולחן מגיע מגושן, הם היצרן המרכזי אצל הרבה גופים בטחוניים, מעבר לזה ידעתי שצריך הגנה מהשמש, אז נותר לי רק להזמין.. בכל מקרה מאוד מרוצה, שמח שנתתם לי את ההדמנות להמליץ ועושה זאת בחפץ לב
צביקה
הוד השרון
5/5
יש לנו מפעל, העובדים רוצים לשבת בחוץ היינו חייבים פתרון שגם יתן לעובדים מקום נח לאכול צהריים וגם יגן עליהם מהשמש הישראלית, מצאנו את הפתרון אצלכם ואני מברך על כך כל יום.
מיכאל
פתח תקווה
5/5
שולחן מצוין, באמת שחיפשנו משהו איכותי, אין טעם להחליף מוצר כזה, זה מוצר שמניחים אותו והוא עושה את תפקידו, וזה בדיוק מה שהיה פה, ואני ממליץ על השולחן הענק של גושן, משרת את משפחתי ואותי נאמנה כבר יותר משמונה שנים, תודה לרחל.
רפי
חרב לאת
5/5
השולחן הענק של גושן עם הפרגולה מעל הוא מצוין, אני ישר התחברתי אליו, רציתי שולחן פיקניק אבל הפתרון של הפרגולה קנה אותי שווה כל שקל, ואני רק מצטערת שלא שמעתי עליכם לפני זה.
מירית
אשקלון
5/5
שמחתי להכיר את רחל ואת אבי, מדובר באנשים מדהימים, השולחן מצוין בעבור משפחתי וכבר שלחתי להם עוד מספר לקוחות שבאו לביתי והתרשמו לטובה מהמראה שעמד בפניהם, הפרגולה מצלה עלינו ומצילה אותנו, מודים לכולכם ממשפחת רוזן
חלי
רעננה
5/5
ביצענו הזמנת רכש למספר שולחנות אצל גושן, הצורך היה פרקטי הגנה מהשמש ומקום ישיבה, בכל המדדים שבדקנו השולחן של גושן היה במקום ראשון, גם באיכות ההגנה מהשמש וגם באיכות הבניה, ולא פחות חשוב, הנוחות, תודה.
גוף בטחוני
מרכז
דילוג לתוכן