שולחן פיקניק קטן

שולחן פיקניק דגם יותם הינו שולחן קטן ואיכותי, הנחשב כאידיאלי עבור הזוגות מבניכם אשר אוהבים מדי פעם לצאת לאכול תחת כיפת השמים, הוא יכול לשמש כשולחן נוסף עבור הילדים והוא גם יכול להיות אידיאלי למשחקי שש בש, שח מט ומשחקי קופסא אחרים.

שולחן פיקניק דגם יותם, הינו שולחן איכותי במיוחד. גודלו הוא: 140X60 השולחן עשוי מעץ אורן מעובד אשר עבר תהליך אימפרגנציה, שהינו תהליך של חיטוי בלחץ לשמירתו מפגעי מזג האוויר וממזיקים שונים.

השולחן הינו אסתטי ומעוצב בקווים נקיים ויפים  הוא בנוי בהתקנה סמויה, מה שאומר שהברגים אינם נראים לעין, אין חורים ושקעים בפלטה, דבר המונע לכלוך.

השולחן נוח לישיבה, מתאים עבור כל מטרה, ובכוחו ליצור פינה פרטית בה אפשר לשבת וליהנות מהרגע.כמו כל שאר שולחנות הפיקניק אשר מיוצרים בגושן, גם שולחן פיקניק מדגם יותם עבר טיפול מיוחד אשר הקנה לו בסופו של התהליך את הצורה, המבנה הנוחות ותג האיכות שלנו – ועל איכות כידוע, לא מומלץ להתפשר.

שולחן פיקניק קטן

שולחן פיקניק קטן, מידות 140X60

קבל הצעת מחיר לשולחן פיקניק קטן

מה הלקוחות חושבים על שולחן הפיקניק הקטן שלנו

5/5
חצר קטנה שולחן קטן, אני והשכן משחקים לפעמים שחמט, מה עוד צריך לבקש, השולחן טוב בעיננו, ועושה את תפקידו נאמנה, מודה לכם על הכל
חיים
צור משה
5/5
הרבה יותר טוב ממה שציפיתי, עבודה סופר מקצועית, תענוג, משמש אותי בחצר גם לארוחות בגינה וגם לשבת עם חבר על קפה.
גיל
רמת השרון
5/5
הזמנתי שולחן פיקניק קטן וקצת אחרי זה הלכתי על הדגם הגדול יותר מכיוון שאנשים החלו להגיע ורצו מקום ישיבה נוסף, בכל מקרה שניהם בשימוש ושניהם נהדרים!
נבו
תל יצחק
5/5
קניתי את שולחן פיקניק דגם יותם, אמנם לא מדובר בשולחן פיקניק גדול, אולם לצרכים שלי אין לי צורך בשולחן גדול, כך שארבעה מקומות הם די והותר בשבילי, אני מאוד ממליצה למי שיש מקום ומחפש להכניס שולחן לחצר.
רון
עתלית
5/5
אנחנו גרים בבית פרטי, רכשנו את השולחן לפני שנתיים, מיקמתי אותו בחצר, כל מי שבא אלינו נהנה לשבת עליו, השרות שקיבלתי מרחל בגושן היה מאוד מקצועי ומדויק, היא עזרה לי להגיע לפתרון הנכון ביותר עבורי, תודה רבה רחל!.
מרים
כפר הס
5/5
תודה רבה על שולחן הפיקניק, קניתי שני שולחנות, לשני מקומות שונים בחצר, גם הגדול וגם הקטן נהדרים, תודה על השרות היחס והעזרה, מעבר לשולחנות הנהדרים שרכשתי, השרות והיחס שקיבלתי היו יוצאים מהכלל.
שרון
אלפי מנשה
דילוג לתוכן